LEGENDARISKT

ledig idag, men vad ska man göra?
whattodo, whattodooooo?!


okej, tog 30 minuter att slutföra detta inlägg.
och det är inte ens slut, och jag har bara skrivit 4 rader
...nu 5 stycken.


Kanske man ska hoppa i nå kläder, kanske man ska bege sig ut, kanske
man ska ta tag i sitt liv och göra något utav det?

citerar johan -"Johanna Hansson, sveriges lataste kvinna, det hon gör bäst är ingenting, när hon väl gör någonting så önskar alla att hon inte gjorde nånting."

Så jag kanske inte ska göra så mycket trots allt, ska nog bara sitta här och se fin ut.
om ens det! ha!


jag vet, ska poppa vidare med min playlist på spotify!
http://open.spotify.com/user/hanssonjohanna/playlist/6r7m2pXsH0Qi7Np440r4Ma
GÖR DET DU OCKSÅ, REDAN IDAG!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0