Wow, you weren't kidding it really DOES look like a giant penis.

ojoj, kallt äre... Mmmm, nästan så att man har lust att dra på sig vinterjackan, ÄVEN fast jag är inomhus! :O Vet inte hur bra det är... men ja, man bor ju trots allt i Luleå.

Jag just nu, i form av en 2årig(?) pojke med liten penis och frusen kropp.
Vill bara kura ihop sig och hoppa in i en varm morgonrock.. ja något sådant.


Jag i somras, nog saknar man värmen? ja ojoj..



Hur som haver, hade iallafall en slö dag i skolan och fördrev lite tid på PO's och pluggade teori och DAMN.. IM GOOD! det går framåt, ja det går framåt.. :) Satt där med sofie till ungefär... klockan 6 och då bestämde vi oss för att "Varför inte käka lite kina till middag?" Så 30 minuter senare satt vi på Waldorf och tyckte att vi var mysiga samtidigt som vi kände att "Yeah, detta är vardagslyx, not bad... not at all!!"

nä vet ni, mina fingrar klarar knappt av att skriva på detta tangentbord längre, som för övrigt är svart, ifall någon kände att det fanns något värde i att veta det. Ska hoppa in i duschen NU och stå där LÄNGE med VÄLDIGT varmt vatten, lääääju bli skönt.

och nu googlade jag på en bild "DUSCHA" för att kanske hitta någon att lägga upp.. och vet ni vad jag hittade?!

SER NI VAD JAG SER?!?!?! TITTA NOGA!!

hahahahhaha, uuh..



Kommentarer
Postat av: Gustav

hahaha!



Jo klart! Det måste göras!

2009-09-29 @ 01:48:17
URL: http://gustaav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0