hata mornar

uuuuuuuuuuuuuusch va irriterad
uuuuuuuuuuuuuusch va morgonsur

bläbläblbäläbäbälbäbläblläbödgrgdfawerl-fsag

varför är det så jävla varmt i mitt rum?
varför har jag inga kläder att ta på mig?
varför ser mitt hår ut som ett förbannat skatbo?
varför kan inte vårat förbannade badrum bli klart, jag vill kunna ta en morgondusch!!!
varför ska klockan gå så fort
och varför, jag bara undrar vaaaaarför känns det som att detta kommer bli en dålig dag?

slutar dock kl 12, kan bli skönt.
men sen då, vad i helsike händer sen då!?




åh, nu måste jag göra frukost också, kändes lite jobbigt.
kanske skippar, det börjar ju höra till det normala nu..
och måste den där bygggubben som är här, sitta vid vårat köksbord
varje morgon, precis då jag vill äta frukost. Och måste han prata
sådär förbannat högt?! det enda jag ber om är LITE LUGN OCH RO.
FÖR DET ÄR FAKTISKT MORGON, MORGON, TIDIG MORGON!!!!



ÅH HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0