Kids, I'm going to tell you an incredible story, the story of how I met your mother.

ååååååh va seg jag är! siiiiiirap!

nu måste måste måste jag hoppa in i duschen, fast det har jag sagt i 2 timmar nu! (A)
ikväll kommer linn och hämtar upp mig, ska fara och köpa nå gotta och sedan fara hem till henne. Så det ser ut att bli en liten myskväll med damen där, meeen.. med oss två så vet man aldrig. Aldrig. Kan sluta precis hur som helst :D


Så, nu ska jag se klart på det sista How I Met Your Mother avsnittet från första säsongen sen hoppa in i duschen. Och det är faktiskt rätt roligt att duscha nu, för när man står där inne så ser det ut som att vi inte har något duschdörrar, utan att man står mitt i rummet. Känns ganska befriande och det känns som att detta var ganska onödig faktia..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0