like a star

Mitt rum, just nu.
Halvligger i stolen och tittar på idol, sen är det Andra Avenyn.. soooom jag längtat!:D

Hade förövrigt andra teorikursen idag, och daaaamn va trött jag var.. satt där och försökte halsa i mig min kaffekopp, blev pigg för stunden och sedan PANG så ville ögona bara falla ihop. Kom på nu att "försökte halsa i mig min kaffekopp" lät väldigt fel, fick en bild då jag desperat försöker få in kaffekoppen i munnen och sväljer som en tok, gång på gång! Gud, drama! Ja iallafall.... och detta var ju så enooormt roligt för er att veta... men nu vet ni, vare sig ni vill det eller inte.

en annan tråkig sak att veta är att jag längtar tills imorgon, även fast det inte är något speciellt som händer. Eller, slutar kl12 och resten av dagen är oplanerad... så vad som helst kan hända, livet står mitt framför näsan på mig!! YEEE! nä, hejdå nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0