Män som hatar kvinnor

Godkväll sverige, godkväll världen, godkväll till den folksamling som läser detta!
Jag borde ligga i sängs vid denna tidpunkt men var TVUNGEN att se klart "Män som hatar kvinnor".

Känner egentligen ett viss "hat" mot svenska filmer, fast det är nog mest för att ljudet går upp och ner i svenska filmer....hur som helst, denna var iallafall en av de bästa jag sett! Fick dock hjärtat upp i halsgropen mellan varven och pulsen skulle kunna jämföras med en 83åring som just tagit sig från sängen till toan, helt åt helvete :) Men jag älskar det ändå, även fast jag bara ville försvinna i vissa stunder och slänga händerna för ögona.. som jag så många gånger gjorde också... haha :D

Nu ska jag slänga mig på sängen och se....nått på tv.
Åh, varit van att lägga mig sent varje dag denna helg och då har alltid Girls of the Playboy Mansion precis börjat då jag lagt mig, fan!
Jag älskar playboytjejerna, så dumma, så blonda, så playboy.
och inte att förglömma, Kendras skratt...det är helt...sinnessjukt, jag blir lika stum varje gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0