my stomach was like "Hey bro, I don't know what you're eating cause I don't have any eyes but it's basically awesome so keep sending it down Gullet Alley."




eeeeh...hello there!
Den här helgen har varit bra, finns inget att direkt klaga över.
För det vore ju synd att klaga, liksom leta fel, när det inte finns några.

Igår kom linn och hämtade upp mig, vi åkte förbi Ica Maxi på storheden och inhandlade lite förtjockningsmedel (godis) som vi glatt slängde i oss hemma hos henne samtidigt som vi pratade om livet stora bekymmer och tittade på Two and a half men! :) Drog sedan iväg till vanessa och hälsade på henne, sedan vidare till bergnäset för att hämta upp några herrar som mest troligen drog upp alkoholhalten i den lilla luft som fanns inne i bilen, men det var trevligt det. Blev sen avsläppt hos vanessa igen, satt och gjorde "handdanser" i webcam så som; Dykaren, Tryckaren, Den Blyga Kyssen mfl. Och kvällen slutade hemma hos en lagomt överförfriskad Tobias Wallin som kvällen till ära var en Raggare. Backslick och skinnväst var bara förnamnet!


Kvällen är nu här och jag borde lägga mig i sängen och sova, eftersom jag känner hur ögona börjar ge vika. Längesen jag varit såhär trött, hela dagen!

och hörreni, seeeer ni... ja jag bara undrar, seeeer ni hur lockande min säng ser ut? Jo, tänk för att det gör man! Speciellt då korvkudden ligger där och bara väntar på att jag ska krypa ner under täcket :) Försten dit vinner, yeah!!!! okej, kul tävling... bara jag här inne, ingen skulle ha någon chans, jag är en given vinnare. How sad.

 

Goodnight .....and keep your butthole tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0