o-m-g!

 

Hade för en liten stund sedan ett rätt så roligt telefonsamtal med sofie :)

Sofie -"Heej, vad gör du?"
Jag -"aaalåh, lallar på här hemma.. dudå?"
Sofie -"okej, jag är vid universitetet och så.. MEN DU! KAN DU GÅ IN OCH KOLLA MIN FARMVILLE?!"
Jag -"hmm jovisst då"
Sofie -"bra! har mina plantor ruttnat?!?!? ååååh.. du får nästan logga in på min och fixa växterna!"
Jag -"nja dom ser fina ut, dom är snart klara tror jag.."
Sofie -"DÅ MÅSTE JAG SKYNDA MIG ATT CYKLA HEM OCH SKÖRDA!! VI HÖRS SEN PÅ FACEBOOK!"
Jag -"hahahahahah, du det gör vi!"

fick nästan lägga mig ner på golvet av skratt efter det där, lät så förbannat fult! :D

 

 

Herregud... ja jag säger bara, HERREGUD! detta bådar inte gott :O
FACEBOOK TAR ÖVER VÅRA LIV!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0