päron ja, päron är gott ja.

För några timmar sedan tänkte jag "gud vad denna dag har gått sakta..." och nu, hippsvipps så äre sleeptime som gäller! Men först hade jag planerat in lite kvällsfika....i form av....kanske fruktsallad? Eller ett päron, ett hederligt päron. Lite klibbigt, lite kladdigt men aaack så gott. Eller inte om dom är sådär sträva och torra, för då äre varken klibbigt eller kladdigt. Men usch, hur detta låter....


Så här såg det ut den 1 januari 1992 då jag, precis som nu, är sugen på ett päron.
Men har nog lite svårt att äta det, så jag anfaller det genom att dunka ner hela huvudet i päronet? Verkar ju funka.


Kommentarer
Postat av: Världens bästa Sara

hahahahhahah :D

2009-09-10 @ 10:56:40
URL: http://thesarastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0