The voice within

Medans jag inte har något bättre för mig, så kan man fördriva tiden såhär... åh, tragiskt.

Jag kommer från:
mamma!
Jag heter: Ida Johanna Margareta Hansson, allt i ett!
När fyller du år? en gång om året, precis som alla andra. Men just jag fyller den 3 april :)
Tycker du om någon just nu? siiii siiiiiiii
Om sex månader: då är det mars och en månad tills jag fyller år, längtaaaa... :o
Jag samlar på: massa kokelijocks
Gröna eller röda äppeln: gröna är gott
Vem ringer du när du är arg/ledsen? En Vän
Gillar du golf? nja, känns lite för meningslöst.. se hur en boll flyger 534354 meter ifrån en, sen ska man tydligen och hämta den också? njaa..
Vilken tid gick du upp idag? 07:15!
Har du sovit i din egna säng inatt? ja, min alldeles egna
Har du sovit ensam inatt? ja det också, minus minus minuuuus
Har du strumpor på dig nu? ja tänk er för att det har jag faktiskt, vita är dom. Iallafall på ovansidan.
Hur svarar du i telefon? aaalåh? eller sådär gulligt "Hej det är johanna!" i hemtelefon, man måste ju låta trevlig där...
Vad ska du göra ikväll? den som det visste!
Vad ska du göra imorgon? skola och teorikurs, inte taggad...inte för 75 öre!
Var vill du bo när du blir stor? i ett fint hus vid stranden med en stor fin balkong med utsikt över havet och så ska det lukta rosor överallt, överallt! men kom igen...
Är det okej att gråta? Helt okej!
När grät du senast? hm låt se... var det igår kanske, jo tro fan det.
Vilken årstid tycker du bäst om? alla årstider har sin charm...
Laddar du ner musik och film från internet? men jaaaaa, skicka polisen efter mig, gör det! åhhh naughty me!
Skulle du göra om du vann en miljon? massa saker säkert! alltså en miljon är mycket, men inte så mycket att jag plötsligt skulle börja ge bort bilar och bli guds gåva till mänskligheten
Bär du glasögon eller linser? nej och nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? no, god no.
Har du piercing? kanske man ska göra en DOWN THERE, bara för att det ser så skönt ut?:) ....
Har du tatuering? neeeewjwjeee
Vill du gifta dig? MEN NÄ, INTE NUUUU! JAG ÄR BARA 18!!
Vill du ha barn? MEN NÄ, INET NUUUU! JAG ÄR BARA 18!! ...fast senare, ja!
Solar du ofta? vad menar du med ofta? .... åh, fröken svår!
Är du bra på att laga mat? jag kan om jag vill!
Gillar du att dansa? OOOJA!
Vilken är din favoritglass? twister!
Tror du på ett liv efter döden? man vill inte tro och börja bygga upp förhoppningar, så blir man jättebesviken sen när man är död och inser att det verkligen var slutet
Bor dina föräldrar tillsammans? det gör dom, ja.
Är du morgon eller kvällsmänniska? nattuggla!
Vilken ögonfärg har du? grön, brun, gul
Vilka hårfärger har du haft? har du sett regnbågen?
Har du någon gång gråtit dig till sömns? alltså, oftast så hinner man ju sluta gråta innan man somnar?
Är du beroende av något? säkert, sääääkert!
Senaste låt du hörde? Smurfarna - Gympa mer, hahaha:D ÖS!
Brukar du bädda sängen? slänger till täcket bara
Har du kysst någon den sista veckan? jeeops!
Vem kramade du senast? typ...tobbe;>
Var du glad igår? till&från i guess!
Sminkar du dig? jaaooråå!
Känner du dig värdelös? nä, det vore ju lite synd!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0