in new york, concrete jungle where dreams are made of, theres nothing you can't do. now you're in new york, these streets will make you feel brand new, the lights will inspire you, let's hear it for new york

Min mamma och pappa är kung på att laga mat. Så är det ju bara! Haft en mysig trerättersmiddag här hemma hos oss, syster och fredrik var också här! :) Öppnade mina presenter från dom och där gömde det sig två små skatter. Världens bästa shampoo och en "självutlösare-dosa" till kameran. Perfekt, perfekt!







Nu ska jag gå och baka ihop en tårta tills imorgon.
Bara några ynka timmar kvar tills jag är 19. Det är rätt fint.
Men för att vara exakt så blir jag 19 år först imorgon kl 17:11.
Tänk, imorgon kl 17:11 så är det 19 år sedan min mamma låg där och krystade ut mig.
Det är ju en eloge i sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0