jag är mycket räddare för Kanal5 än vad jag är för Tv4

Nu måste jag sova efter att ha haft en hemsk, skräckfylld, läskig och rätt rolig natt :D
Anna och sandra, en vacker dag kommer detta att slå tillbaka på er... tro mig... meehehe.

Nä men alltså, har kryp i kroppen nå så in i helvete.
Men anar att jag och krypen får lägga oss ändå.

Tänkte att jag ska titta på Skärgårdsdoktorn tills jag somnar, det gör jag alltid när jag är lite rädd. Den där Doktor Johan Sten får en att bli så lugn i själen. Så är det alltid, svenska serier får en att bli lugn. Samma sak är det med kanaler.. jag är mycket räddare för Kanal 5 än vad jag är för Tv4. Så därför tittar jag alltid på Tv4 när jag är rädd om nätterna.
Eller skärgårdsdoktorn då.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0