sometimes people are beautiful. not in looks. not in what they say. just in what they are

Godmorgon, här har ni världens tröttaste johanna.
Har noll reaktionsförmåga i kroppen just nu.
Råkade knuffa datamusen i golvet och jag bara tittade på den.
Orkade inte böja mig efter den, den låg ju så fint där.
Så jag passade på att läsa all text som fanns på hemsidan som var öppen.
Sen tog jag orken att böja mig 30 cm ner. Duktigt johanna, hjåå duktig tjej!


Juste, nån liten själ ville se min anmälan till universitetet.
Inget märkvärdigt alls. Och fråga mig inte varför jag sökte till sjuksköterska.
Det har jag börjat undra själv. Men jag anar att sånt är bra att kunna, typ rädda liv och sånt.
Däremot vore ambulans- och akutsjukvård något, låter fett spännande.
Undra varför jag valde det som 7e då. Jävla pundo.




Nu ska jag till stan och hämta ut min studentklänning.
Japp, jag har hittat mig en ny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0