forever's not so long and in your soul, they poked a million holes


Jag ville bli när jag var liten: kattvakt! men jag gillar ju inte ens katter!?
Är du kittlig: hååååh, försök inte ens..
Mitt rum kan beskrivas som: mysigt och avsides
Spelar du något instrument: luftgitarr
Något du absolut inte äter: sånadär gröna ärtor, fett äckliga
Vad sa du senast: har inte sagt ett ord sen jag vaknade
Det här är jag bra på: skratta och vara ironisk
Brukar du svära mycket: nej satan, såntdär helvete håller jag inte på med.
Vad vill du jobba som: pellepolis!
Gillar du att sjunga: I min ensamhet, ja
Gungar du på stolen: just nu faktiskt
Vilken hand håller du gaffeln i: vänster, to the left, inte i höger.
Anser du att du är stark: starkare än någon annan du träffat
Använder du knark: "do i look like i sell drugs!?"
Tänker du pierca eller tatuera dig? tatuera är något som är säkert

FAVORIT:
Färg:
alla färger är aaaaaas fina ba!
Mat: Fil, banan, russin och hallonsylt. Allt i ett.
Låt: just nu: Lifehouse - halfway gone
Ämne: iiinnnngggeeeetttt... men Rättskunskap var king.
Plagg: burka
Skor: sneakers är schnikkt
Ställe: sthlm
Tidning: Slitz, lätt...
Film: men inte vet jaaaaahahhh
Bok: Är för cool för böcker och såntdär
Veckodag:
Fredag
Glassmak: melon
Tid på dygnet:
en tidig morgon, då man inte behöver stressa till något

 

SENASTE:
Person som sovit i din säng:
jag!
Person som du pratade med: mamma i telefon alldeles NYSS
Person som du gick på bio med: hmmm.. sofie var det nog :)
Person som du gick på stan med: mallan och vasse
Person som du skällde på: Jag skäller aldrig. Jag är ingen hund.
Låt du hörde: Förstörda för livet - pang pang
Film du såg: bröllopsfotografen
Mat du åt: en mackis
Kramade: Mammsen
Känslan: varm i hjärtat
Resa: stockhooooolm med sofie
Glädjen: Igår när jag var med bruttttorna
Dröm: Det var väl någon fin en
Person du träffade: Mamma när hon kom in och väckte mig
Pratade i telefon med: sofieeee
Personen du fick sms av: joacim
Gången du åt 7-eleven korv: Inget minne av, pdol kanske
Gången du var utomhus: igårkväll
Hela din familj åt middag tillsammans: när jag fyllde år :)

 

RELATIONER:
Har du en bästa vän: joo, fast, inte bara EN
Vem säger du allting till: vasse och sofie
Vem förstår dig allra bäst: frågan är väl, är det någon som förstår mig alls? haha
Vem har du känt längst: jadu, kanske anton åberg? :D


9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: lugn och fin
Smak: V6
Kläder: mjukisar och linne
Bakgrund: på datorn?
Nagellack: svart som natten
Tid: 13:42
Omgivning: säng, väggar, golv, prylar
Irritationsobjekt: att jag har "tusen stickor" i handen

1 ÖNSKAN:
Att sommaren ska bli den bästa (fast så säger man varje år)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0