i don't like to be alone at night and i don't like to hear i am wrong when i am right





Sitter i skolan just nu, har fett tråkigt och sitter i datasalen under täckmanteln "jag jobbar med projekt". Annars blir jag nog utslängd. DataJenny är inte på bra humör, glasklart det. Vad som väntar här näst är lite rutten idrott. Vet inte vad våran lärare har för fetisch till TRAMPETT. Jämt ska vi hoppa upp och ner i luften. Vet inte vad han ser i det som går under titeln IDROTT.

Om jag hade haft tur så hade jag slutat efter det och fått åka hem. Men jag har inte tur, det vet man ju... Ska självklart ha helt meningslös Livskunskap till klockan 5. Vi gör inte ens något. Vi har inget kvar att göra. Helt jävla pointless likssssom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0