fyfan vad jag hatar kvinnor idag

Jag satt och pluggade, när jag plötsligt kom på hur ofantligt mycket jag stör mig på hos vissa tjejer.

T.ex. på såna som käften går snabbare på än själva tankeverksamheten.
På såna som har problem med sanningen.
På såna som inte kan säga såhär är det och såhär tycker jag (det är ju uppenbarligen lättare att klaga hos en annan nära vän istället)
På såna som säger "guud va kul det var i lördags...." enbart för att man ska fråga med världens mest intressanta röst "näää vadååå, vad händeeee?! :D"
På såna som försöker göra sig mer märkvärdiga, än vad dom egentligen är.
På såna som inte ens vill höra sanningen.
På såna som tycks stå en nära, men nästa sekund pratar bakom ens rygg.

Okej, kommer inte på nå mer just nu. Kan bara konstatera att tjejer är så FETT falska. Allt är så ytligt och drygt. SINNESSJUKT. Så är det verkligen. Det bästa som finns är nog en riktigt bra killkompis. Man säger rakt ut vad man tycker och tänker, inga komplicerade svängar runt dessa och allt är bara så mycket skönare. Med en killkompis kan man även vara tyst i 10 minuter, utan att han börjar fundera om jag är sur över något. Tjejer har ju en tendens att själva konstatera hur andra mår, och är den andra personen sur, ja då ska även denna vara det. Idiotiskt. Helt idiotiskt.

Och varför känns det som att killgäng har så ofantligt mycket roligare än tjejer? Jo, killar kan va spontana, killar gör det som faller dom in, killar vågar. Medans vi tjejer bara planerar. Mycket snack och lite verkstad, rättare sagt.

Nä fyfan vad jag hatar kvinnor idag.


Kommentarer
Postat av: Världens Bästa Sara

HOOOOOOLLER!



And that's why 95% av mina vänner är dudues. Många tjejer är så jävla tjorviga. SERIÖST, liksom... de kan ju dö så kan jag leva mitt liv. Orka jobbiga människor.

2010-05-01 @ 08:15:28
URL: http://thesarastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0