words do not express thoughts very well. they always become a little different immediately after they are expressed, a little distorted, a little foolish





Just nu hade jag behövt en varm och en såndär skönt lugnande kram, kanske en liten puss på pannan och någon som håller om mig genom hela natten. Det hade varit det finaste just nu. Men jag anar att korvkudden funkar inatt också, räddaren i nöden. För jag vet att en vacker dag, om inte allt för länge, så är det jag som kommer ligga där lycklig och få känna hur någon ger mig en liten puss på pannan precis när jag håller på att somna. Det är liksom helt okej att vakna till för en sådan sak :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jadu nog hade vi kunnat lösa det om du vill //Anonym

2010-04-23 @ 15:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0