In dreams, we enter a world that's entirely our own.


NHL-kvällen igår blev absolut godkänd! Vi var två johannor, två jennysar och... två bögar, som vi väljer att kalla dom :)
Jonnis HC var glödheta, g-l-ö-dheta tills IFK Joje kom ikapp mot slutet... Men ingen vinner över mig, ingen, funkar inte så.

Och ikväll är drömmarnas kväll, ska nämligen återförenas med min älskade HARRY POTTER.
OH-MY-GOD. Känner dock att jag måste hinna se den senaste filmen innan jag och gustav
lämnar sunderbyn, måste liksom friska upp minnet lite :) iih, måste ringa blom nu och säga att jag bokat.
Ja, jag är ivrig. Jag älskar Harry.




Nu ska jag klä granen, känns nästan lite tidigt? Men jag behöver bygga på julkänslan, så det är nog bra.
Hörs laterooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0