You can't look back. You just have to put the past behind you, and find something better in your future.


Sånahär dagar älskar jag, sånadär dagar då jag bara får vara hemma hos min syster.
Det är typ det bästa. I löv it. Inga "regler", inga måsten, ingen press. Ba njut och sweet.

Vi bakade, fixade middag, chillade, pratade, pratade och pratade lite till.
Håller alltid på att törsta ihjäl efter att jag varit där, min käft går i ett.
Antingen pratar jag eller så äter jag. Ungefär.

Juste, nästa år ska jag önska mig en radiostyrd bil i julklapp, från Ferrari.
Min systers kille fick en sån av henne, den har t.o.m blinkers!!!!
Hahah.











Tre Kronor nu, sen nanna.
God natt vänner, fänz ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0