angel you sing about beautiful things and all I want to do is believe I traded my dreams for this mess of memories and they just stoped working for me

Jag just nu. Skönt. Bekvämt.



En sak jag undrar är... varför måste jag vara så trött? Jag menar, så ansträngande saker har jag väl ändå inte gjort idag... ? Nä, ska bädda ner mig nu och se på den fjärde Johan Falk filmen, även den andra för idag. Älskar dom filmerna, även fast dom är svenska, men dom får mig att drömma lite, att en dag ska jag jobba precis som dom! Kan ni tänka er hur coolt det vore? Aa precis. Jag ska bli som dom, konstapel johanna! :)

Kan ni inte se det framför er? Det kan tametusan jag..


Titta, här har jag just tagit examen från polishögskolan. Se, så stolt jag är... :')



Jag i action. IM LIVING THEEEE DREAAAM!



Ne, film vare.
Comin' up next: Johan Falk - Leo Gaut.


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0