Boy you know it's bad when you do that but you don't care Holding out exactly what I want but you won't share And I've never had a taste before but now you've got me wanting more

Snart kommer sofie hit, lilljäntan! Ingen aning om vad vi ska göra. Busa och se på "Halv åtta hos mig". Det är vår nya passion. Vet även att vanessa är en trogen tittare. Men vad gör man inte för Helge Skoogs underbara kommentarer. Skulle vela ha en Helge med mig varje dag, sittandes på min axeln och kommenterar mig och alla i min omgivning.
Oj, så kul vi skulle ha det, helge och jag.




Du och jag Helge, du och jag!

Kommentarer
Postat av: ebba

hej:) jag älskar din blogg och speciellt din header! :O kolla gjärtna in min blogg också! :)kram.

2010-01-27 @ 17:52:40
URL: http://ebbaisaksoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0