then it’s your business, a modern piece of glasswork. down on the corner that you walk each day in passing




Det är natt och som vanligt är jag seg på att komma i sängs. Även fast jag sitter här och VILL sova.. hm, man är rätt störd. Men å andra sidan så har jag inte påstått något annat heller :D


Och det vanliga tidsfördrivet äääääär....


Senaste:
1. Meningen du sa?: "mmmmhm!" fast det är inte en mening kanske..
2. Personen du pratade med?: johanna blom på msn, min nattliga vän
3. Du fick sms av?: tobbe
4. Du kramade?: mamma viola

Idag:
5. Kläder?:
leggings, linne och skjorta. Thats it. Mys.
6. Bättre än igår?: kläder eller dagen? säger JA på båda.

 

Imorgon:
7. Är det:
Onsdag
8. Planer: är leeeedig, men blir att jobba med UF-företaget med elli

 

Favorit:
10. Nummer?:
12, 3
11. Färg?: gräsgrönt
12. Årstid?: Sommar och vinter.. konstrast, javisst.

 

Frågor och svar:
13. Saknar du någon?:
AMEN JORUUUUU
14. Humör för tillfället?: alldeles utmärkt, lite trött i ögona bara
15. Det första du gjorde i morse?: tvättade händerna, vet inte varför det blivit en vana. Antingen blir jag pigg av lite kallvatten på dom, eller så gör jag något hemligt med dom i sömnen. SOM JAG SJÄLVKLART ÄR OMEDVETEN OM.. hmmmm...
16. Vad åt du sist?: En riskaka i hopp om att det skulle ta bort sötsuget.
17. Vad irriterar du dig på?: golv som knarrar när man ska smyga
19. Vem tänker du på just nu?: Shaggy
20. Tror du att personen tänker på dig med?: såklart han gör, sitter o sjunger "Angel" för mig.
21. Vart reste du sist?: hm.. stockholm med soffan!
22. Vad gjorde du igår kväll?: försökte hålla mig vaken
23. Liknar du din mamma eller pappa?: ingen av dom!?
24. Ler du ofta?: hååååhåjaja!
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): kreativitet. Är man kreativ så kanske någon gillar en för det, man blir kär (kärlek) och då känner man sig så underbar och speciell (skönhet). HA! allt i ett.
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Såklart! fast har bara sett det en gång, och då glömde jag.
27. I vems säng sov du i natt?: Min egen..
28. Vilken färg har din tröja?: lila

 

Sorg:
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?:
är det då man slutar gråta? isåfall, jaaa?!
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: har jag nog, man blir så jävla trött av att gråta ju
31. Gråter du när du skadar dig?: nej, aldrig, hård som sten

 

Lycka:
32. Är du en glad person?:
Skulle jag väl vela påstå
33. Vad gör dig glad?: humor :D
34. Önskar du att du var lyckligare?: joo
36. Kan musik göra dig glad?: Mjarå, om det är en glad låt så

 

Kärlek:
37. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"?:
Ja
38. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det?: Ja
39. Har du en flick/pojkvän?: nehhh
40. Är du nöjd med det?: nehhh
41. Är du kär?: -

 

Hat:
41. Vem hatar du verkligen?:
Hon finns där ute.
42. Har du någonsin gjort en hat-lista?: hahahahah faktiskt!
43. Är du en mobbare?: Nej inte det!
44. Har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta?: börjar alltid gråta när jag är arg :D
45. Har du blivit sviken någon gång?: Japp

 

Skolan:
46. Gillar du skolan?:
vänta nu...fråga det en gång till och tänk till innan...
48. Värsta ämne?: samhäll IN MY ASS
49. Har du spytt i skolan nån gång?: neeeeh
50. Är skolmaten god?: ibland så går det ner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0