Har du kartan kvar? Eller en aning om vart vi är på väg? Så led oss Ingen lämnas kvar Vi saboterar allt vi inte kan ta med oss Och när du öppnar fönstret blåser en vårvind. Förändring.

Dagen har spenderats med tobias. Jag har ätit soppa till middag. Jag har något....tryck i huvudet. Varit ut på en prommis. Och nu sitter jag och väntar på att Paradise hotel XL ska börja. Ja vad säger man...

I mitten av all tristess som jag upplevt de senaste 4-5 timmarna så har jag lekt lite med mitt husdjur. Mitt facebookhusdjur. Så söt hon/han är.
Har inte riktigt besämt vilket kön det är ännu.

Såhär hittade jag hon/han. Smustig och eländig.


Så jag tvättade honom/henne. Fyllde även på matskålen lite. MYCKET att stå i!


Sen gick jag över till Vanessas husdjur, Rafi. Jag valde att skicka en slängkyss.
Sedan så tvättade jag Rafi också. Glänsande fin.

Kommentarer
Postat av: vanessa

tack för omtanken :D ..alltså att du tvättade Rafi.

2010-01-24 @ 00:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0