I'm telling you That I'm only human, too Don't you realize Look at my face What do you see in my eyes When a part of me just dies I cry real tears I have real fears I've got a heart that's beating inside Sometimes it breaks And when it ach

Jag vaknade av mig själv kl 05:30. Jag duschade. Jag åt. Jag åkte till skolan kl 07:30. När klockan var 09:00 så pratade jag, elli och sara inför 9orna. Det gick bra. Jag hade svenska. Jag dog lite lätt. Jag åt igen. Det smakade sådär. Men tugga och svälj. Det är det som gäller. Jag hade religion. Jag ritade. Jag lyssnade inte speciellt mycket. Jag är trött. Jag åkte hem. Jag la mig på sängen. Jag sov. Jag tittade på Top Model. Jag sov lite till. Jag åt nyss. Nu ska jag plugga. Helg imorgon. Redan 11:00. Jag skulle vela fira det.

Och för er upplysning så är det här mitt vänsteröra IDAG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0