Ordet var: Filthy

2010-01-02 står det på min dator. Imorgon kommer det att stå 2010-01-03 (logiskt!) och det betyder att min mamma, Viola von af uf Hansson, fyller år :) Ja, så vare med det....


Idag har jag gjort INGENTING. Igår gjorde jag INGENTING. Iförrgår gjorde jag FÖR MYCKET. Det resluterar nu i att jag vill göra INGENTING.

Men det jag däremot ska göra är att duscha, kom på att jag inte pallade göra det igår och idag har jag varit allt för seg. Men så kom tankar såsom "sist jag duschade var det torsdag, sist jag duschade var det 2009.... sist jag duschade var FÖRRA ÅRET!" Filthy. Snuskigt.


Har föresten kommit på att jag alltid står och sjunger "Glassigt" när jag duschar.

"dags för mig o gitta från lägenheten
men först alltid en dusch
inte lukta usch står högt i kurs för det är glassiiiiigt"


och det är liksom BARA den delen jag står och sjunger, gång på gång, fast i olika tonlägen.
Man får ju inte vara enformig.




ps. enda sedan jag skrev "Filthy. Snuskigt." i detta inlägg så har jag suttit och googlat på "snuskigt, grisig, lortig, oren" och jag fick upp en så otroligt ful bild på en gris. Den är verkligen den fulaste grisen jag någonsin sett.



Stackars gris. Stackars fula gris.

Kommentarer
Postat av: Linn

Fin blogg =)

2010-01-02 @ 17:14:27
URL: http://forsberglinn.blogg.se/
Postat av: Bella

Hahaha fy fan va ful!!!

2010-01-10 @ 00:25:39
URL: http://bellboli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0