02:27

Åååååååååååh, haft en helt OK kväll.
Är dock less på att luelå inte har NÅGON SOM HELST koll
på att det faktitkst bor ganska så många studenter här.
Så dom fattar liksom inte att det inte räcker med att ha öppet
en krog och tro att det räcker och att alla ska rymmas där.
Sen är dom rätt pund i huvudet när dom tror att det håller när
dom bara har öppet typ det minsta stället i stan. FOR HELVEDE!

Åh, jag saknar Alanya som fan ikväll/inatt.
Allt var så underbart där.
Liksom... nattbad typ varje kväll.
Man var aldrig missnöjd.
Man bara njöt.
Njöt.
Och njöt.

Och bara för att jag är lite halvt ALKOHOLPÅVERKAD
så kan jag lägga upp en såndär grym fjortisbild.
Ni vet, blixten i spegeln och allt. Klappat och klart.
Jajemen!



hahahahaahah
kan även tillägga att kvällen som den där bilden
togs var typ den bästa kvällen i MITT LIV.

HÄRRÅÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0