and the sky is full of dreams, but you don't know how to fly






God eftermiddag gott folk, medmänniskor och parasiter.
Man kan väl säga att jag mår precis så som jag förtjänar och precis så som man SKA må dagen efter en student. Jag är lycklig, jag är trött, jag är vilsen, jag är sällskapssjuk, jag är hes och jag är bara glad. Blandad kompott, joru. Egentligen, eller EJENKLIGEN som jag uttalar det, så går det inte att beskriva gårdagen med ord. Det går bara inte, allt vara bara så SJUKT och MAGISKT! Okej, nu beskrev jag det med ord ju, meheheh.. Adrenalinet som for runt i kroppen precis då vi skulle springa ut från skolan och känslan av att stå på flaket, skrikandes och med en visselpipa i högsta hugg var helt underbart. Ingen känsla kommer att kunna slå den.

Ikväll blir det lugna puckar. Ska se någon film och kanske få besök av sofie.



En flicka ~5 och hennes pappa har precis gått av båten och är på väg mot bussen.
Flickan: Jag längtar tills jag blir gammal!
Pappan: Varför då?
Flickan: För jag vill ha klackskor, äta sushi och dricka sprit!

En kul grej bara, en jävligt kul grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0