krulltott

Igår var jag och köpte en plattång. Min första någonsin, många undrar varför jag inte haft någon, precis som att det vore en självklarhet då man är tjej. Men lyssna nu, jag FIXAR inte att ha platt hår. Det är det värsta som finns i hela universum!! Fast tydligen passar ju aaaalla andra så mycket bättre i det. Men iallafall, efter några titt på youtube om hur man lockar håret med en plattis så tog jag tag i saken och köpte en. Och ikväll, ikväll var det dags att pröva.

Här har ni resultatet....





Haha jaa.. vad ska man säga... helt OK för att vara första gången.
Men jag känner på mig att det krävs lite mer träning.

Och jag är ganska säker på att jag är den enda tjejen som har en GRYTLAPP till hjälp då man använder en plattång... ja alltså.. man bränner ju fingrarna fett lätt när man ska snurra runt den där mackapären och man fixar det inte på bara en hand.

Aaaa... så äre...

Nattis!

Kommentarer
Postat av: jojje

morgonrocken <3

2010-06-26 @ 05:20:04
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0