sometimes we learn something new about the past that changes everything we know about the present

Jag har sovit. Jag har sovit så fruktanstvärt mycket och ändå känner jag mig seg.
Hela dagen har jag varit parkerad i sängen, öppnat ögonen då och då för att titta lite på tv. Men lika snabbt så har jag somnat om igen..

Jag anar att det är nu kroppen vill ha återhämtning från dessa 2-3 veckor som varit. Men jag säger såhär, det har varit dom bästa veckorna i mitt liv. Och det känns som att jag redan saknar LED3B... Ni är utan tvekan den bästa klassen jag någonsin haft och jag älskar errrrrrrrrrrrr! ♥ Skulle lätt kunna börja gråta just nu. Och det hela blir inte bättre när ett av internet-fönstrena som jag har öppet är Arbetsförmedlingen. Seriöst. Jag gråter nu tror jag.


Nu ska jag gå ut på en prommis.
Adjö!





Lite skillnader har tillkommit under de här tre åren. Tydligt det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0