true friendship isn't being inseperable, it's being seperated and nothing changes

Är en bakfull, trött och seg kvinna idag. Vilket jag lär vara de resterande dagarna fram till studenten. Man lever för kvällarna, det är ju så det är :) Jag älskar det av hela mitt hjärta. Pure love.

Jag tror verkligen att jag lever i den bästa tiden av mitt liv just nu.
Jag saknar bara Alanya lite. Inte bara lite. MASSA!

sol
bad
öl
glasbar
nattbad
turkar
efterfest
göteborgare
elliot
tequila
bardisken
tåget
follow the leader
blinkande golv
parken
vodka lime
efes
Queens garden
backen
myrbett
The doors
toaletten
hoppspindlar
balkonghäng
all inclusive
kylbalsam
lukten av sololja
lite mera sol
lite mera bad
en aning mycket ös



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0