- Whenever you feel like calling her, you come find me first... and I will punch you in the face. - You're a good friend, Ted.

Amen whattodo, whattodo.. är grymt rastlös och TRÖTT!
Funderar på att lösa det hela genom att lägga mig på sängen och se någon film/serie. Hade ju varit rätt mysigt. Men jag vet ALDRIG vad jag ska titta på.. har för många filmer att välja mellan och har sett dom flesta. Ja ojoj, vilka problem jag har.. barnen i afrika har ju ett drömliv i jämförelse med mig.. eller hur. Och i skrivande stund så kom jag faktiskt på vad jag ska titta på. Det får bli lite How i met your mother på http://watchxonline.com/.
Världens bästa hemsida. Världens bästa serie. Om det bara vore textat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0