Don't cry for me, 'cause I will find my way. You will wake up one day, but it will be too late.

Kom nyss hem från en krigande dag i skolan. Det har bara varit ämnen som man vill spy åt. Även lärarna. Men jag överlevde med nöd och näppe, tur är väl det. Fått veta att jag fixade historiaprovet också, så nu behöver jag aldrig plugga historia igen, i hela mitt liv! Nä, nu är mitt huvud så trött efter några ynka timmars sömn inatt, så jag tycker att jag är välförtjänt en liten powernap.


Såg bara en rolig grej på aftonbladet. Va duktiga dom är som nu kan bevisa att otrogna män är korkade och har lågt IQ. För det var ju verkligen inte något som varje liten människa kan lista ut. Men varför det inte gäller kvinnor förstår jag INTE. Det är väl lika jävligt om en kvinna är otrogen, era äckel. Åh, irriterad jag blir.



Kommentarer
Postat av: malin

hihi :) älskar aftonbladets kloka artiklar ♥

2010-03-16 @ 18:45:03
URL: http://mawhlz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0