Fredagsmyset i bilder


Kvällen började med lite mys, vi uppdaterade varann om vad som händer och sker i våra liv. Harry lärde mig några nya trolltrick och det rätta uttalet på "Wingardium leviosa!"



När han varit på Hogwarts under en så lång tid så har jag inte hunnit berätta att jag snart ska till Alanya. Detta fick honom att bli sugen på en resa, för bara mig och han. Han vill till Egypten, finns tydligen någon gömd vis sten i en av pyramiderna... Spännande!



Så här mot kvällskvisten kom vi på att det var Våffeldagen igår(?). Så vi tänkte "bättre sent än aldrig!". Efter några viftningar med trollstaven så satt vi där med varsin nersyltad våffla. Kittlades dödsskönt i kistan och Harry slutar aldrig att förvåna mig!



Klockan är nu 22:58 och vi tänkte hoppa ner i min säng för lite mys och film. Han ville visa lite filmer som han spelat in med digitalkameran på Hogwarts, han har klippt ihop allt och kallar filmen för "Den flammande bägaren".



Så, god natt från mig och Harry! :)


Rictusempra!!!


ps. Harry ville så gärna he in en bild på oss från när han hade första vinterbalen på Hogwarts. Vi var så fina, så fina.

Kommentarer
Postat av: M

Hahaha söta bilder!

2010-03-26 @ 23:05:55
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: malin

hahah :')

2010-03-27 @ 01:17:46
URL: http://mawhlz.blogg.se/
Postat av: Världens bästa Sara

hahahaha :D ASBRA!

2010-03-27 @ 13:06:51
URL: http://thesarastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0