im having a day from hell

Kul att jag är förkyld.
Kul att jag har halsbränna.
Kul att jag har feber.
Kul att jag svettas ihjäl.
Kul att jag fryser som en fisk.

och det är
jättekul att jag inte har nå pengar på min mobil
jättekul att jag inte kan meddela någon att jag är sjuk
jättekul att jag VERKLIGEN INTE har tid för att vara sjuk
jättekul att jag inte ens längtar till studenten nu
jättekul att jag har tusen saker som jag borde göra
jättekul att jag inte gör något alls

och det är rätt
dåligt att min syster inte har en hemtelefon
dåligt att vi båda har 0.25kr kvar på mobilen
dåligt att jag inte kan ringa upp elli


Dåliga pissdag.

Kommentarer
Postat av: * Em

Tja :) Allt bra med dig idag?

2010-05-05 @ 16:33:22
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0