sometimes the only way you can take a really good look at yourself is through somebody else's eyes

Det är måndag och jag hade skola till strax före 5.
Det borde vara lite smått olagligt med tanke på hur ofantligt trött jag är just nu!
Men å andra sidan så fick jag faktiskt lite vila på idrotten då vi hade Avslappning och Massage. Inte dåligt(!) och kan vara den första gången som jag verkligen älskat idrotten det här läsåret. I tvåan ägde det. Men i trean blev det något helt annat, då skulle man plötsligt vara överseriös och överambitiös. 

Nä, nu ska jag ta mig en powernap. Känns som att det skulle sitta förfääärligt bra nu!
Och ps ps ps. imorgon ska jag flytta in hos syster, bara för en natt, men det lär bli nice!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0