the key to change, is to let go of fear

En dag från helvetet, jo jag tackar ja. Just nu vill jag varken ta studenten eller åka till alanya, för jag vet hur MYCKET det är som ska vara klart och fixat innan. Ungefär allt. Eller ja, ALLT ska va klart innan vi åker till alanya, vilket är om två veckor. Åhhhhh, INTE pure love!!

Eller föresten, jag vill visst till alanya och jag vill visst ta studenten. Slippa denna ångest som skolan ger en KONSTANT. Och de små lömska lärarna som inte vill oss något annat än illa.
Ja, jag tror faktiskt att det är så. Vilka pundhuvuden sätter annars ett omprov kl 15:00 den 26 maj. Dagen då jag ska befinna mig på flygplatsen runt kl 18-19. Pundon. PUNDON!

Och påtal om skolan så ska jag pilla på med projektarbetet nu.. how fun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0