Cause this ain't Wonderland, it damn sure ain't Narnia. And once you cross the line, you can't change your mind.


Ikväll saknar jag dom här sommarkvällarna, som på bilderna ↓ Lite skillnad är det ju nu.
Tusen minusgrader och bara allmänt rått. Då kan man ju också fråga sig varför det enda
jag gjort idag har varit att ranta runt, bl.a. ute.

Var uttråkad redan då jag vaknade, så hoppade i kläderna och for till syrran.
Käkade en macka, spelade sims och sen for jag igen. Slutdestinationen var då Porsön
där middagen skulle intas på subban. Satt där och tuggade ikapp med Erica samtidigt
som vi gjorde Blom lite sällskap. Nytta med nöje, det är så jag jobbar.

Nu sitter jag här och kollar på Anna Ankas lilla träningsprogram, börjar nästan att gilla henne.
Nu fick den där deltagaren en svinsnygg tränare. Damn. Måste kolla intensivt nu.

Hörs later vänner, fänz.





Kommentarer
Postat av: gunilla

åh myys

2010-11-12 @ 09:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0