Facebook vet allt.


Jag har sagt det förr och jag säger det igen, precis som rubriken lyder, Facebook vet allt.

Alla snackar om Spåkulan, den berömda Spåkulan. Tydligen så ska den alltid stämma.
och ja, självklart så stämmer allt.

Idag fick jag

"God afton Johanna

Nu är det dags att fylla din tid med roliga aktiviteter. Du behöver energi."


Stämmer ju ofantligt bra. Energi har jag inte, det existerar inte i min kropp just nu.
Och jag som ändå brukar vara en person med överdrivet mycket energi.
Men jag vet inte, sen ungefär en vecka tillbaks så har allt bara försvunnit.
Haft en konstig känsla, allt känns bara annorlunda.

Kan inte bara något oväntat, fint, roligt och underbart hända!?


Spåkulan stämde även igår, den sa något i stil med att mina skor inte är vattentäta
och att jag kommer att frysa om fötterna. Självklart gjorde jag det hela dagen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0