See, you're not what i expected. But you're the only one who knows how to handle me.


God morgon medmänniskor!
Jag är grymt trött. G-R-Y-M-T.
Känns som att jag inte riktigt återhämtat mig från i helgen ännu
och ni vet, man har ställt tillbaka klockan och man ska förväntas hålla igång längre.
Gud bevare mig.

Påtal om i helgen så var det en ganska intressant utgång på stuk.
Haha. Ja, "haha" är väl ungefär vad jag har att säga.
Men det var något nytt och ganska kul, helt-okej-kul.
Känner ändå att jag vill ge det en till chans någongång, men det jag även
känner då är att ingen annan kommer att vela haka på. Haha.
Som sagt, "haha".

Nu ska jag titta på gårdagens avsnitt av Ensam Mamma Söker.

Hörs laterz vänner, fänz.





Kommentarer
Postat av: Patrik L

jag tycker det är fånigt att man ska ställa om klockan Xd

vad gör en timme liksom XD

2010-11-01 @ 13:17:12
URL: http://jagputte.blogg.se/
Postat av: jojje

haha

2010-11-01 @ 15:21:24
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0