Vi måste ses nån gång per år, min vän, jag måste veta hur du mår. Vi lovade vi ses igen till sommaren.



 

Åh hysteri, hysteri, hyster. Idol är i Luleå. Åh hysteri, hysteri, hysteri.

 

Visst, det är väl kul att Luleå får visa upp sig lite och sätta oss ännu mer på kartan.
Men det sorliga är väl att resten av sverige aldrig kommer att få se "den rätta bilden" av Luleå.
För varje gång Idol varit här och filmat så har det varit dåligt väder, regn, slask, SNÖ och
Luleå har alltså aldrig fått framstå som den fina stad som den faktiskt är. Filma här på sommaren, forfahn!
Men ja, självklart ska det ändå bli stört roligt att kolla på programmet, så länge dom inte kör skämtet
"Hur tar man död på en norrlänning? ehehe.. be dom kolla ifall det är damm under sängen." SCHHUUUP!

 

Okej, palla vara skeptisk.

 

JAG LÄNGTAR TYP SÅÅÅHÄÄÄÄR MYCKET TILL KVÄLLENS AVSNITT!! :D
TYP.

 

Kan även meddela att jag satt på skolan idag, i 56 minuter.
Ritade blommor och åt godis. Sen åkte jag hem.
Kände mig jävligt misslyckad.
Behöver byta stad. Byta liv också för den delen.

Okej, palla vara hängig.

 

TJARÅ!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0