We could have worked out, but it takes two.



God kväll! eller "God natt!" kanske?
Gör ingenting just nu, inte många knop nej.
Har dock lite för mycket energi till övers känner jag.

Var hos syster tidigare ikväll och åt en SJUKT god middag.
Jag är inte en såndär som ber om recept, utan jag kommer dit fler gånger istället :D

Nä, nu ska jag snart dyka ner i sängen och se Avatar
även fast jag lovat att inte se den förän jag kommer ner till sthlm.
Men det känns som att det är på tiden att se den...

Adjö vänner, fänz!




Kommentarer
Postat av: Världens bästa Sara

Haha! :) Du vet att du får komma hit när du vill <3



Och bra att du finallt ska se Avatar! Åhh man blir sådär mjuk på insidan när man ser den :) Man vill typ ha Avatarklistermärken och sätta på pärmar. Det är ungefär som med Lejonkungen, man vill testa vara ett lejon och ryta... fast i det här fallet vill man se hur man skulle se ut som en na'vi och bo i träd :D

2010-11-22 @ 14:23:54
URL: http://thesarastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0