When your standing on the window ledge, I'll talk you back, back from the edge.

Hej världen, hej hej världen!
Idag gör jag lika lite som alla andra dagar.
Sitter här och hoppas på att LTU ska ha rättat min tenta, men det är ju döfött.
Vill bara kunna säga, hey jag klarade min tenta i juridisk översiktskurs.
Skulle kännas rätt bra i hjärtat, typ.

Kanske ska röra mig mot duschen nu.
Skulle ju inte skada att känna sig en knutta fräsh iallafall.
Och jag är förresten alltid osäker på hur "fräsh" stavas.
Googlade nu, visade sig att det stavas "Fräsch". Men det såg fult ut.
Så jag fortsätter med mitt "fräsh".

Hörs sen vänner, fänz.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Men åh, söt.

2010-11-18 @ 10:30:18
URL: http://kaffekyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0