Killen från skolan, vad heter du!?



Såhär såg min fredagskväll ut. Kul.
Vargen fick lämna idol iallafall, och det tackar jag gudarna för.
Fan va attentionwhore hon var, v-e-r-k-l-i-g-e-n!
Så nu är alla mina hatobjekt bland tjejerna ute ur leken.
Eller juste, lugg-Linnea och äckel-Minnah måste också ut.


Och ååh, jag har drömt sjukt många konstiga saker inatt.

1. jag var en superhjälte (jag hade mantel!!!)

2. jag och en snygg kille från skolan (vill veta vad han heter!!!) var på en
resa tillsammans (blom och nå fler var också där). Sen insåg vi att vi inte visste vad vi gjorde
där, så vi for hem igen. (jag fick en pussss!!! = bästa drömmen inatt iallafall)

3. När jag kom hem hade en ny familj flyttat in på kvarteret (dom hade en snygg son).
Så jag lämnade hela mitt bagage på vägen och sprang sådär sexigt som dom gör i filmer
längst hela kvarteret.

4. Mitt i allt så var jag i våran stuga. Men lika fort var vi tillbaka i sunderbyn.

5. Jag och pappa var ute och promenerade då PLÖTSLIGT tre ENORMT STORA
schäfrar kom och sprang på cykelbanan. Vi slängde oss i snödrivan och där satt
plötsligt anton åberg med några andra vänner. Vi ringde polisen, men det var ju
polisens schäfrar som var ute och sprang, så dom brydde sig inte.

6. Min gamla skola hade blivit ett spökslott. Allt var byggt i svart tegel
och var väldigt läskigt. Men vi gick runt där och plötsligt så mötte jag min gamla
engelskalärare och hon sa att allt var lungt, det var ju bara VOLDEMORT som gjort om lite.

7.
Drömde om killen från skolan igen

8. Drömde om killen från skolan igen

9. Drömde om killen från skolan igen

10. Vaknade och är FETT FRUSTRERAD
för att jag vill veta vad han heter. I drömmen sa någon nått om "Bamiro".
Men nee, han har ju inte invandrarbakgrund.


Kan knappt vänta tills inatt då jag får möta nya spännande drömmar!
Jag älskar penicillin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0