A lot of people are afraid to say what they want. That's why they don't get what they want.




Ska röra mig mot busshållplatsen snart.
Ska in till stan och ta en fika med sofie, det lilla livet ska ju packa
ner rubb&stubb i sin kappsäck och bege sig till storschtan till veckan.
Ja gud, det lilla livet. Låt gudarna vara med dig! haha ♥

Känner att seperationsångesten kommer krypande en aning.
Lite blandade känslor.
Alla har planer på att erövra världen, likaså jag.
Och ena studen tänker jag "Dom är bara en liten flygtur bort"
och andra studen så blir man ju typ bara ledsen.

Det där med för snabba förändringar är inte riktigt min grej.
Även fast jag älskar när det händer mig själv.
Så, jag är glad för er skull! :)

Och det där med att säga "Hej då", det tänker jag inte göra.
Det blir alldeles för jobbigt.
Så vi säger, "vi ses snart igen".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0