And i get it, you're not giving up on me, you're forcing me to give up on you.




Hej här sitter jag. Ja hej hej, hemskt mycket hej.
Försöker plugga lite smått med övningsuppgifterna från gårdagens
föreläsningar. Går sådära, eftersom att jag inte har böckerna än.
Fick dock veta att dom ligger på posten och väntar på mig.
Kanonis! (som glasögonmannen i veckans Halv Åtta Hos Mig hade sagt)

Påtal om gårdagens föreläsningar, den sista vi hade för dagen såg jag fram
emot sjukt mycket. Familjerätt är intressanta grejer, faktiskt.
MEN, när jag kommer in i salen och ser dagens föreläsare så tänkte jag "oh fyfuck..."
Framme vid den gigantiska "tavlan" står en man som skulle kunna placeras under skylten
"Lika som bär" tillsammans med.....Josef Fritzl. Och jag överdriver inte ens, sjukt lika var dom.
Det enda jag tänkte var att det skulle bli en föreläsning från helvetet, men då denna josef fritzl-kopia
öppnar sin mun så visar det sig vara världens sötaste gubbe. Haha.

Skön var han också. "Hörreni, studenter, visst luktar det brända bildäck här inne i salen?!"
Alla svarade med ett "Mmmm.." för det gjorde det faktiskt.
Han informerade oss snabbt "Okej, är det så att det brinner så ska jag ut först och sen ni efter.
Jag tar pension om 5 år, och då tänker jag tamefan inte dö här inne pga att jag står längst ner i salen"
Klok man!



Min nya lärare, Herr Gardelli.
....eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0