Here's the truth about the truth; it hurts. So we lie.


Hej joel, hej hej joel!
Fick i uppgift att uppdatera, så självklart gör jag det.
Även fast jag för stunden sitter här och KNAPPT håller ögona öppna.
Det som däremot fick mig att verkligen spärra upp ögonen imorse
var då jag kollade på termometen. Minusgrader. Så jävla typiskt.
Fast å andra sidan rätt mysigt va, typ liiiite lite pure love ändå :)
Det går liksom bara lite för fort, det var ju just att löven började falla.

Nu tänkte jag duscha, kanske gör att man vaknar till lite. Men vad vet jag.
Men borde äta frukost först känner jag, magen ungefär ylar efter mat.
Inte skriker, utan ylar.


Jag har klippt lugg btw.





hahah skoja. Fake, fake fake!




Älskar att va såhär skämtsam på morgonen. Mmm...
Bäst att gå nu, innan jag ba SpÅååÅrAAAAr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0