Jag vill inte tänka framåt, men är livrädd att fastna här.



Hej. Igen.

Sitter och försöker kolla efter utbildningar, hittat ett par intressanta.
Självklart inte här i luleå, i stockholm. Men jag får ändå en sån sjuk ångest.
Precis så som rubriken lyder, så känner jag.

Ibland har man stunder då man har motivation för att faktiskt kämpa för att
komma dit man vill.
Men nu har jag en stund då jag bara vill ha det serverat.

Vill bli 21, komma in på polishögskolan, klara det galant och vara färdig polis.
Utan några större svårigheter. Men riktigt så funkar det ju inte.

Därför gjorde jag en liten bild till er här, och i hopp om att någon polischef där ute
ska se den och inse "fan, hon kommer passa som polis! henne vill vi ha!"





Eller vadå, vad tycker ni?! håller ni inte med?!

Okej.


Kommentarer
Postat av: Världens Bästa Sara

You'll get there!! :)

2010-09-30 @ 20:07:41
URL: http://thesarastory.blogg.se/
Postat av: tush

Håller me ;)

2010-10-01 @ 09:04:53
URL: http://www.filmkritikerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0