A friend will know by the sound of your voice, by the look on your face, by the way you walk, by the things you do, exactly what kind of day you're having.



God dag vänner, fänz.

Sitter här och sörplar på mitt kaffe som idag hade alldeles för mycket mjölk i sig, för den som ville veta det.
Fixandet och donandet i rummet fortsätter även idag, allt känns så... på riktigt nu.

Ikväll ska vi bara ha en myskväll. Jag, vanessa, gunilla, sofie och kära gustav som jag måste säga hejdå till
redan ikväll, tror att mitt lilla tokahjärta kommer gå sönder en smula. Lilla gurra. Gurramurra.
Vem ska jag nu toka med och dansa fuldans till dansbandslåtar med? Har ingen jävla aning. Mig själv kanske.

Nåväl. Har tagit mig en evighet att skriva det här, så kaffet jag nämnde i början är uppdrucket och koppen är redan diskad.

Hörs i framtiden vänner, fänz.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0