The best way to find out if you can trust somebody - is to trust them.







Haft en riktig myslördag! Strosade runt på stan på dagen, hittade mig en tuttekasse och sedan var jag nöjd.
Väl hemma så hade även syster kommit hem, känns som att det var evigheter sen jag såg henne!
Vill umgås med henne varje dag nu, hela dagar, fram tills att jag flyttar. Det lär dock inte gå, men känns fint
att hon är med mig några dagar i östersund innan jag blir all by myself :)
(känns fortfarande helt stört att jag flyttar.. Men kul!)

Hur som haver, åt en stööört god middag med hela familjen och har bara myst hela kvällen efter det.
Nu tänkte jag se klart på "just go with it" och sedan lägga huvudet på kudden.

God natt vänner, fänz.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0