You do care. You care so much you feel as though you will bleed to death with the pain of it.



Tja vänner, fänz.
Har fullt upp hela dagarna, antingen är det små lektioner på skolan eller massa nollning på kvällarna.
Ikväll blev det blandade grejer, bl.a. skriva fjäskramsor åt Staben och vattenkrig med blöjor på huvudet.

Idag for även Sara hem, världens finaste Sara. Världens finaste syster. Toklipade på vägen hem ikväll
av tanken på att hon inte skulle vara här i lägenheten då jag klev in, men jag anar att man vänjer sig.
Och jag hoppas att hon kommer hit snart igen!! :) ♥ Hon är det bästa jag har.

Nu blir det tandborstning och läggdags!
Latero vänner, fänz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0